Moja škola för iPhone

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Moja škola App Overview

Min skola är ett utbildningsverktyg för distansinlärning baserat på undervisningsplanen från Republiken Serbiens ministerium för utbildning, vetenskap och teknologisk utveckling. Utvecklad av Radio Televizija Srbije, omfattar denna app innehåll skapat av den vetenskapliga programmet på RTS inom ramen för projektet "Min skola", med medverkan av pedagoger från utbildningsinstitutioner i Serbien. Lanserad i mars 2020 under COVID-19-pandemin, syftar appen "RTS Min skola" till att underlätta distansinlärningsupplevelser i linje med den officiella utbildningsramen.

Min skola ger elever och pedagoger en digital plattform för att komma åt utbildningsmaterial och resurser i enlighet med den föreskrivna läroplanen från Republiken Serbiens ministerium för utbildning, vetenskap och teknologisk utveckling. Med fokus på distansinlärning erbjuder denna app ett strukturerat tillvägagångssätt för fjärrundervisning, vilket förbättrar tillgängligheten och leveransen av utbildningsinnehåll för användarna.

Finns även på andra plattformar

Program tillgängligt på andra språk

Moja škola för iPhone

• Fri

• På Svenska
  • V 1.0

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Moja škola

Har du provat Moja škola? Var den första att lämna din åsikt!